domingo, 24 de abril de 2016

A cultura do humor.

Esta entrada vai ser de estilo persoal xa que vou a falar sobre certas cousas, que me chaman a atención relacionado coa cultura e o humor , dende que eu teño razón e podo recordar os primeiros programos cos que rinme durante horas, sempre me quede impresionado coa labor que facian os humorístas que habitualmente saían na TVG.

 
Recordo que todos esperabamos os programas de humor , naquel momento o programa de exito era " Pratos Combinados " que non recorda a Miro Pereira que sempre nos sacaba unhas risas , uns anos depois e con inmortal programa de Gayoso como é Lúar apareceron unha familia peculiar como eran " Os tonechos " con a su tipica frase " Papa macho " cantos recordos ligados a unhas risas .

 

Na actualidad podemos presenciar en el club de la comedia a otro Gallego como é David Amor o cal é un dos personaxes de dito programa que mais graza fai .
 

En definitiva na miña opinión considero que na materia do humor os artistas galegos son punteiros a nivel nacional , asi como que o humor é unha parte da cultura onde se atopan grandes persoeiros con unhas grandes cualidades .

Ningún comentario:

Publicar un comentario